צור קשר
פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

למה לבחור באי.קיי דיזיין לפרסום בפייסבוק

ככול שפייסבוק שואפת לספק למשתמשים את התכנים המהנים והרלוונטיים ביותר עבורם, כך מתחילה הגישה האורגנית לדעוך. ויש מומחים שאומרים שגישה זו ממש שבקה חיים. 

לפיכך, פרסום בפייסבוק הפך לאתגר במיוחד לעסקים קטנים. לא עומדים לרשותם אותם תקציבים שהם מנת חלקם של המפרסמים הגדולים, שמזרימים לדפי הפייסבוק שלהם פוסטים בתשלום.

המציאות הקשה של פייסבוק נובעת מכך היא שהיום רק אחד מתוך 50 איש שכבר עוקבים אחריכם בפייסבוק, יראה כל פוסט בודד שתפרסמו בדף העסקי שלכם. חלפו הימים בהם פרסמתם פוסט מתוך בטחון שרבים מהעוקבים שלכם יראו אותו.

אבל אל דאגה, לעסקים הקטנים עדיין יש תקווה, יש דרכים שבעזרתן יכולה חברה המתמחה בפרסום בפייסבוק, למצוא את קהל היעד שלכם כך שתוכלו להמשיך ולהציע תכנים וחוויות שהקהל שלכם יעריך, גם עם תקציב מוגבל.

  1. לפרסם פוסט מתוך כוונה תחילה

היום אי אפשר סתם לזרוק דברים לפייסבוק ולקוות שמישהו יראה אותם. העסק שלכם צריך לפרסם מתוך כוונה תחילה ואז להחליט מה אתם מתכננים לעשות עם הפוסט הזה, כלומר, האם אתם מתכוונים לתמוך בו כספית.

בעזרת חברה מומחית בתחום תוכלו לקבוע קצב פרסום טוב ותמהיל תוכן מוצלח.

  1. לנסות למשוך תשומת לב

חברה המתמחה בפרסום בפייסבוק תמצא דרכים שיעבירו את הפוסט שלכם באופן שיהיה מצחיק, מחוץ לקופסה, אינפורמטיבי או ייחודי. פרסום שכזה יכול להגיע לקהל גדול יותר בפייסבוק.

  1. לא לפרסם בלי יומן תוכן

כדי לתכנן באופן יעיל את הפרסומים שלכם באינטרנט, יש להכין יומן תוכן. 

יומן תוכן הוא דרך יעילה למקסום המאמצים שלכם, תוך צמצום הזמן המושקע בשיווק בפייסבוק. אפשר לתכנן את התכנים בבת אחת, ועל ידי שימוש בתוכנות תזמון, ניתן להגדיר את הדברים ולשכוח מהם. אבל אל תשכחו באמת, עדיין כדאי לכם לעקוב אחר הפוסטים שלכם ולא להזניח את ניהול הקהילה. הלקוחות שלכם יעריכו זאת.

  1. לבצע אופטימיזציה של הדף העסקי בפייסבוק

כיוון שהטאבים בפייסבוק משמשים כסרגל ניווט לדף העסק שלכם, חשוב לוודא שהם מאורגנים היטב ובעיקר, להבטיח שהם מסוגלים לשפר את יכולת העוקבים שלכם למצוא מידע.

אופטימיזציה של הטאבים משמעותה:

  • בנייה מחדש של ההיררכיה של הטאבים
  • הכללה של טאבים חשובים
  • הסרת טאבים לא נדרשים

כשהטאבים מאורגנים היטב, אתם מספקים למשתמשים חוויה ידידותית יותר. 

טיפים נוספים:

  • כאשר מדובר בעסק שמתמקד במתן שירותים, חשוב גם להפעיל טאב לביקורת.
  • אם אתם מוסיפים טאבים המקשרים לדפים חברתיים אחרים שלכם, ודאו שכולם מקובצים יחדיו.
  • אם אתם מקדמים אירוע עסקי או מגייסים עובדים למשרה חדשה – ודאו שהפעלתם טאבים שבהם תוכלו לפרסם את המידע הרלוונטי.

אלה שינויים פשוטים ואולי גם די ברורים מאליהם, אבל לפעמים נוטים להתעלם מהם. אבל פרטים שכאלה, יכולים לבנות או להרוס את חוויית המשתמש בדף הפייסבוק העסקי שלכם.

מעניין? שתפו עם חברים
שנפגש לקפה?
למידע נוסף וייעוץ מקצועי השאירו פרטים