צור קשר
קמפיינים ממומנים

קמפיינים ממומנים

רובנו משתמשים בגוגל לפחות פעם אחת ביום, אך רק מעטים מודעים לעוצמה האדירה הטמונה באלגוריתם המורכב שלו אשר הינה בעלת פוטנציאל עצום לשיווק אינטרנטי איכותי, חכם ומגוון. צוות EK Digital מציעים לך את כל הכלים והידע המקצועי העומדים לרשותנו כדי להפוך את גוגל לכלי עבודה רחב היקף ומשמעותי בעבודת השיווק שלך ושמירה על תחרות איכותית בשוק שנעשה דינמי ובעל תמורות ושינויים רבים בקצה הולך ומואץ. אנו נסייע לך להעביר את העסק כולו דיגיטציה שתשמור עליך רלוונטי בעולם המסכים והקליקים.

גוגל אדס

Google AdWords – כלי עבודה יעיל לפרסום בגוגל

ככל שהזמן חולף, מספקת חברת גוגל יותר ויותר כלים לקידום העסקים באמצעות הפלטפורמה הייחודית שלהם המשמשת מיליארדי משתמשים בכל יום והפכה כמעט למוצר צריכה בסיסי ברמה גלובלית. כיום יותר מאי פעם, ישנו ארגז כלים רחב היקף שיהפוך את השיווק הדיגיטלי לקל מאי פעם ובאמצעות הליווי והעזרה המקצועית הנכונה, יחשוף את העסק שלך לאלפי ואף עשרות אלפי עיניים של לקוחות פוטנציאליים עמם לא הייתה אפשרות לגשת באף דרך אחרת.

באמצעות השימוש הגמיש במנוע החיפוש, באפליקציות וברשתות המדיה של גוגל, ניתן ליצור מודעות טקסט, מודעות גרפיות ואפילו סרטוני פרסום ביו-טיוב.

אחד היתרונות הבולטים ביותר של קידום ממומן באמצעות Google AdWords, הוא מודל התשלום ההוגן והחכם שלו. פעמים רבות מוציאים עסקים הון עתק על פרסום שאינו עובד כלל. עם Google AdWords התשלום מבוסס תוצאות בלבד. לא קידמת? לא שילמת! באמצעות מודל ה-PPC – תשלום עבור לחיצה – ניתן להירשם לשירות בחינם ולשלם רק עבור כל כניסה מוצלחת לאתר. ניתן לתמחר את עוצמת ותפוצת השיווק לפי תקציבך החל מכמה מאות שקלים ועד עשרות אלפי שקלים, לפי צרכיך ויכולותיך.

אנו מאמינים ב-EK Digital כי שיווק מגוון ורחב היקף בכמה מדיות במקביל יבטיח לך הצלחה מקסימלית ויפתח את עסקך לעיניים רבות.

מודעות מובנות במנוע החיפוש

האם הבחנת במהלך חיפושיך בגוגל כי מעל תוצאות החיפוש הרגילות, ישנן תוצאות בראש הדף המסומנות בירוק במילה "מודעה" (Ad)? זהו חלק משמעותי מהיתרונות של Google AdWords. גוגל מייעד לגולשים מודעות המפרסמות עסקים להם הם עשויים להיות זקוקים בהתאם לחיפושים אותם הם עורכים בפלטפורמת גוגל. לאחר שנחשוב יחד מהן מילות המפתח המתאימות לקדם את העסק שלך, נוכל לנסח מודעות המתארות באופן מזמין ומעניין את השירות או המוצר ומניעות לפעולה. בהתאם ליכולות העסק שלך, נגדיר תקציב יומי שיקבע את מספר הלחיצות שגוגל יקדם. כעת העסק שלך מוכן לצעדיו הראשונים לחשיפה ממומנת בגוגל שתהיה ממוקדת לקהלי יעד ותחומים מדויקים ובתפוצה אדירה.

מודעות באפליקציות Google

כיום משתמשים רוב הגולשים במכשירים הניידים על-מנת לבצע רכישות. לכן, חשוב להתמקם גם בחזית הזו ולייעד מודעות לאפליקציות גוגל השונות כמו Gmail, יו-טיוב או חנות האפליקציות של גוגל.

סרטונים

גולשים גוללים תוכן בטלפונים שלהם במהירות. מחקרים מראים כי סרטון שלא ימשוך את תשומת הלב של המשתמש בשתי השניות הראשונות יגרום לו לאבד עניין. לכן, חשוב שיעמדו לצדך  אשפי שיווק דיגיטלי שיסייעו לך ביצירת סרטוני קידום ליו-טיוב שיחזיקו את תשומת לב המשתמש ויניעו אותו לפעולה. הסרטון יוצג בתכיפות המותאמת לתקציב שנקבע.

העסק שלך זקוק לדחיפה דיגיטלית? EkDigital  – הכתובת האידיאלית שלך

צוות השיווק הדיגיטלי שלנו הוא מהמובילים בתחום וחולש על תחומים רבים. עם פנייתך אלינו נלמד לעומק את צרכי העסק שלך ואת מהותו, את קהלי היעד ואת הערוצים המדויקים לצרכיך. באמצעות ניתוח מילות מפתח ומעקב צמוד על יעילות השיווק באמצעות Google Analytics וכלים נוספים, נתאים לך את חבילת השיווק שתדחוף את העסק שלך קדימה.

מעניין? שתפו עם חברים
שנפגש לקפה?
למידע נוסף וייעוץ מקצועי השאירו פרטים